zprávy

Od a do Z slovník pro rok 2021

V tomto rychlém slovníku se podívejme na to, co přijde v roce 2021, začněme na konci. Na konci roku 2021 vyjde první série La Fortuna Alejandra Amenábara, skvělý příběh moderních pirátů, kteří drancují poklady minulosti. Jde o druhou inscenaci Amenábar pro Movistar po filmu Válka trvá.

V tomto projektu je veškerá DNA platformy: respekt k tvůrčímu talentu, riziku a produkční hodnotě. Sází se na vytvoření ideálního ekosystému pro naše nejlepší tvůrce, aby se mohli vyjádřit svobodně a ambiciózně, jak jsme viděli u Rodriga Sorogoyena v Anti-riot, nebo v projektech Leticia Dolera, Berto Romero, Mariano Barroso, Enrique Urbizu a mnoha ostatní.

Buenafuente a Broncano. Tolik jízdy, tolik jízdy. Pozdní noční revoluce ve Španělsku je u čísla 0. Pozdní motiv, ve 23:00, rozumný čas pro smír a pro zemi, která se probouzí brzy. Andreu prožil těžký rok 2020, který vyřešil tím, že během pandemie objevil svůj program až třikrát.

Žádná z amerických pozdních nocí nedokázala něco takového udělat a cena National Television Award to uznala. David Broncano nadále roste ze svého malého harlekýnského divadla. Gamberro je odkazem těch, kteří dávají přednost hůlce. Čistý talent a provokace a spousta smíchu.

Vyznačil se rokem 2020 a bude i nadále ovlivňovat rok 2021. Tento rok tak ohromný, pro společnost tak bolestivý, ovlivnil a do značné míry také zábavu a sport. Zastavení výroby, soutěží, uzavření kin a divadel, pozastavení všech koncertů a festivalů, zrychlení změn v tomto odvětví.

A ambice to vědět. Program Iñaki Gabilondo Volver para ser otros. Svět po koronaviru byl druhým nejsledovanějším na # 0 za celý rok 2020. Bude se to opakovat v roce 2021, protože o této zatracené pandemii a o tom, jak to na nás všechny v budoucnu dopadne, toho máme ještě hodně.

Jeden z velkých audiovizuálních trendů: symbióza mezi dokumenty a fikcí. Už jsme to viděli v El Palmar de Troya nebo v Pionerasu. Ale také v dokumentu Tarantino Total. V roce 2021 se dokončují další projekty, které spojují informace, výzkum a rekreaci scén, které pomáhají příběhům porozumět a přidat ambice.

Dva z nich vynikají: dokumentární seriál Palomares, který znovu vytvoří vše, co se stalo, když v 60. letech americká letadla ztratila na pobřeží Almería čtyři atomové bomby. Ó Srdce říše, historický seriál o ženách a moci ve starověkém Římě, vytvořený spisovatelem Santiagem Posteguillem.

S pandemií byla pravidla porušena. Studia se pokusila zachránit svou produkci premiérami v prémiové pokladně nebo simultánními premiérami v divadlech a na platformách, což způsobilo skok modelu. Soul, velká premiéra Pixaru, přišla přímo k Disney. Nebo Mank Davida Finchera na Netflix. A oba mají oscarové ambice.

Přímo na Movistar + jsou k dispozici také skvělé filmy, například The Incredible Story of David Copperfield (s Hughem Lauriem a Tildou Swintonovou) nebo Palm Springs (s Andy Sambergem, dědicem Trapped in Time). Systém bude přestavěn až v roce 2022, ale divadla budou opět hrát svou zásadní roli.

Je to rok návratu Fernanda Alonsa v konkurenčním Renaultu a příchodu Carlose Sainze do Ferrari, což potvrzuje jeho růst a vyspělost. Alonso je postava, ambice zobrazené bez komplexů, konkurenční talent na povrch.

Vášeň. Carlos Sainz je vážnost, diskrétní talent kovaný bez hluku, klidný konkurent. Zásluhy mladého Carlose Sainze jsou mimořádné, který přežil věčný stín dvou řidičských příšer: jeho otce, vítěze Rallye Dakar ve věku 58 let, a Fernanda Alonsa, vítěze dvou světových šampionátů a globálního odkazu. V roce 2021 si užijeme spoustu zábavy.

V roce 2020 jsme poslouchali LaLigu a Champions jako nikdy předtím; výkřiky brankářů, zvuk zasaženého míče, urážky nepřekonatelných, radosti střelců … Udržet LaLigu a Champions naživu bylo mimořádné, titanské organizační a produkční úsilí.

Ale vzrušení nebude úplné, dokud se nevrátíme na stadiony. Zbývá už jen málo a návrat v roce 2021 bude adrenalinem, který všichni potřebujeme. Chceme tleskat, povzbuzovat, křičet, bědovat, oslavovat, obklopeni dalšími šílenými milovníky fotbalu, jako jsme my.

Stane se to brzy. Mezitím v polovině ledna uvidíme Superpohár, v sázce bude první titul a jako uchazeči budou Real Madrid, FC Barcelona, ​​Athletic a Real Sociedad. A v červnu Eurocup.

V únoru přichází 2. sezóna Hierra, první série natočené během pandemie. Soudkyně Candela (Peña) se sešla s podnikatelem Díazem (Dario Grandinetti) a s další epizodou násilí na ostrově El Hierro, z pomsty, chamtivosti nebo lásky.

Hierro, držitel mnoha ocenění, je potvrzením úspěchu dobře napsaného thrilleru s ambicí v inscenaci a klasickým vyprávěním. Ve Velké Británii jsou mistry žánru. Podporují ho velcí herci. Ve Španělsku, jak jsme viděli u Candely Peñy a zbytku obsazení, je tohoto spojení s publikem také dosaženo.

Závazek inovace je pro společnost Telefónica neodmyslitelný. Z tohoto důvodu byla vylepšení na platformě Movistar + v roce 2020 konstantní. Ve způsobu užívání obsahu se simultánní dvojitou obrazovkou (PiP), při spuštění nového nástroje, který umožňuje přizpůsobení reklamy, v kanálu Cliccine mít možnost vidět upoutávky (nebo filmy) v katalogu na první pohled.

Aplikace Movistar Lite se formovala a aplikace Living Apps se zavázaly k vzdělávacím, komerčním formátům nebo k použití a službám zákazníků. A klenot v koruně: schopnost doma stáhnout aplikaci z Movistar +, abyste si ji mohli užít na všech televizích, aniž byste se museli znovu registrovat.

Letos oslavujeme narozeniny dokumentem #Dormir es de Cobardes; 25 let NBA. Symbióza je úplná. NBA, v níž tento rok obhájí svůj prsten obrovský Lebron James ‘Lakers, vždy uznávala vášnivé dílo Movistaru.

Ze Španělska se zrodily návrhy, které byly shromážděny v průběhu let, například hra v neděli v 21:00. nebo v sobotu ve 23:00. Ale žádný nápad nebyl tak úspěšný jako slogan „Spánek je pro zbabělce.“ Velmi žárlivá a přísná organizace s kontrolou svých kampaní rozbila svoji zeď, když pochopila zprávu přicházející ze Španělska.

Všichni, James, dlouho očekávaný Kobe Bryant, bratři Gasolovi, dokonce i sám komisař David Stern, se do kampaně zapůjčili s úsměvem. 25 let bratrství nás spojuje. Jedná se o vztah spoluviny, který se vztahuje i na ligu Endesa, která je každým dnem stále inovativnější.

Závěsná křídla dokumentární série o Ikerovi Casillasovi ukazuje, že když se talent a odhodlání spojí, dobrý příběh se stane neobyčejným. Iker hrál důkladně, bez omezení a věřil v dobrou práci týmu Movistar.

Na rozdíl od jiných dokumentárních seriálů sportovců, kteří se více věnují sebepropagaci, se Iker chtěl odvážně podělit o své nejtěžší okamžiky, svůj celý příběh. Jednou z nejlepších biografií sportovců je Open od Andre Agassiho. A Hanging the Wings je na stejné zemi. Ten s pravdou. Iker je velmi dobrý sportovec, ale na své cestě za legendou věděl, jak být lidštější než kdy jindy.

Anti-riot, Iron, Lady’s Gambit (Netflix), Řekni mi, kdo jsem, jsou vedeny ženami, které jsou téměř antiheroiny: v mužských a nepřátelských světech vědí, jak zvítězit, vést zápletky, aniž by ohýbali svou osobnost. Seriál, kousek po kousku, mutuje a proměňuje ženy v dirigenty velkých příběhů.

V roce 2021 uvidíme mnohem více sérií s ženami. Například zpěvačka Bebe sama čelí světu testosteronových banditů v Libertadu od Enrique Urbizu. A také T2 Vida Perfecta, odvážný návrh Leticie Dolery.

Movistar Fest, vyskakovací kanál, který byl spuštěn v létě, chtěl být poctou všem letním festivalům, které jsme si v roce 2020 neužili. Ničení, které pandemie způsobila v hudebním sektoru, je mimořádné.

Jednomu muzikantovi dlužíme, protože i když utrpěli katastrofu pozastavení veškeré své činnosti, dokázali nás vrátit z bezplatných relací na Instagramu, improvizovaných koncertů na střechách, ze srdečných písní věnovaných zdravotníkům. Movistar Fest se vrátí letos v létě, ale určitě už má oslavovat návrat koncertů.

Mezitím bude na platformě přítomna hudba: Late Motiv, Movistar + Sessions, koncerty jako Dua LipaStudio 2054, dokumenty jako Billie Holiday nebo cokoli jiného. Je to v naší DNA.

Je to všude. V seriálu s příběhy, které znovu vytvářejí svět, který byl. V kině, kde pandemie vedla k přehodnocení klasiky novými očima. Ve velkých dokumentech, jako je Řím Mary Beardové nebo budoucnost Srdce říše od Santiaga Posteguilla.

Ve sportovních dokumentech, kde po filmu Poslední tanec na Michaela Jordana (ESPN / Netflix) nebo Ikera Casillasa dorazí příběhy Severiana Ballesterose nebo Jurgena Kloppa. A v původní fikci Kings of the Night, komedie v hlavních rolích Javiera Gutiérreze a Miki Esparbé, která znovu vytváří slavnou (a kontroverzní) éru rozhlasové sportovní žurnalistiky ve Španělsku v 90. letech. Všichni máme minulost a rádi si ji pamatujeme.

Španělský jazyk je obrovská konkurenční výhoda, kterou právě objevujeme. Naše série cestují lépe než kdy dříve a globální OTT vědí, že série ve španělštině stojí stejně jako například v Itálii, ale má mnohem větší potenciální publikum.

Španělský průmysl je umocněn roky tvrdé konkurence mezi televizory volně vysílanými a objevení se formátu 50 ‘pro dramata a 25’ pro komedie, standardglobal, otevřelo dveře globálních trhů.

Španělsko však nemůže být jen souborem sérií, o jejichž spiknutích se rozhoduje v USA. Je také nutné podporovat místní tvorbu s globálními ambicemi, abychom se vyhnuli zemi služeb. Je to příležitost, která se v roce 2021, s plánem EU nové generace, bude zdát bližší než kdy dříve.

Tokio 2021 bude žít JJ OO roku 2020. Pandemie také způsobila, že olympijský cyklus bude tentokrát pět let. Nevíme, jaké budou hry, jestli tam bude publikum nebo ne, jakým opatřením budou muset sportovci čelit; Pokud to bude olympijská vesnice soužití mezi sportovci všech kultur, olympijský duch, nebo to bude tichá vesnice uvězněná v bublinách čekajících na soutěže.

Víme několik věcí: sportovci se v létě 20 chystali vydat ze sebe maximum a v době pandemie museli prodloužit některé kvazi-nelidské přípravy. A také víme, že ženy se budou i nadále dostávat do popředí, jak tomu bylo v nedávném JJ OO.

Rychlost změny nabídky obsahu je divoká a dále ji zrychluje COVID. OTT formují jejich osobnosti. Netflix dodržuje svůj příslib přívalu obsahu, který uspokojí všechny žánry. Disney + uvede ve svém ekosystému v únoru svou novou, dospělejší značku Star, a také slibuje lavinu kolem franšíz Star Wars a Marvel.

Pluto a mnoho dalších nabídek OTT zahájí nové sázky v roce 2021. Spotřeba lineárních kanálů však zůstává velmi vysoká. Divák má hodně osobnosti, je tvrdohlavý, ví víc a víc a rozhoduje se lépe a nepřijímá vnucování.

Proto je na platformě jako Movistar nutné pochopit, že excelence je v obsahu a také ve způsobu, jak se dostat k spotřebitelům. Oni (vy) již rozhodnou, jak si užít hodiny volného času. To je budoucnost a už je tady.

Ano, ano, jedná se o vzácný záznam pro písmeno Q, ale má své vysvětlení. Kvíz je britská minisérie o údajném podvodu v televizní herní show. Slouží k vysvětlení jednoho z trendů roku, samozávěrné minisérie. Tři, čtyři, šest kapitol, sezóna, a to je vše. Příkladů je stále více: Years and Years, Roadkill, Death in Salisbury nebo Quiz.

A protože jsme ve Velké Británii, rok 2021 bude rokem brexitu. Není známo, jak se bude evropský audiovizuální průmysl znovu objevovat, kromě hlavní lokomotivy tohoto odvětví. Jon Sistiaga se pokusí vysvětlit rozdělení britské společnosti brexitem, a to pomocí dvou speciálů, které uvidíme na konci ledna v # 0.

V únoru se bude konat Australian Open, první ze čtyř grandslamových tenisových turnajů. Pak dorazí Roland Garros, Wimbledon a US Open. Žijeme s nejlepší trojicí hráčů, kteří se v tomto sportu nikdy nesetkali, a v roce 2021 se objeví s 20 grandslamovými tituly (Roger Federer a Rafa Nadal) a se 17 (Novak Djokovic).

Je to něco mimořádného, ​​historického. Všichni tři spojili generace talentů, aniž by se dostali na vrchol tenisu. Rafa Nadal, třináctinásobný vítěz na Roland Garros, má určitou výhodu, aby se ujal vedení nejlepšího hráče všech dob. Budeme vás podporovat, abyste toho dosáhli. Zasloužil si to.

Další trend, který v těchto těžkých dobách vzrostl. Ve světě zábavy, s příběhy o přežití, jako jsou ty, které nám Radio Gaga vyprávěla, na # 0, show, kde obyčejní lidé mohou vyprávět své mimořádné životy. V beletrii je nejlepším příkladem odolnosti k překonání a přizpůsobení se změně kanadská komedie Schitt’s Creek.

Rose, rozbití milionáři, se musí naučit žít ve městě obývaném tím, co považují za hickies. O šest sezón později a o sedm Emmys později končí cesta emocionální symbiózou plnou porozumění rozdílům.

Napětí panuje po celá desetiletí. Milujeme utrpení s protagonisty, vedení scénáristy v oblastech úzkosti a napětí a končící výkřikem překvapení nebo úlevy. Na jaře ve Španělsku devadesátých let Movistar + Paraíso, drama režiséra Fernanda Gonzáleze Moliny (Palmeras en la Nieve), které kombinuje nadpřirozené prvky s napětím, dobrodružstvím a tajemstvím.

A na podzim si užijeme (nebo budeme trpět) s Todos lienten, návykovou sérií plnou tajemství v režii Pau Freixase (Červené náramky), s Irene Arcos, Natalií Verbeke, Miren Ibarguren, Leonardem Sbaragliou, Juanem Diego Botto, Ernesto Alterio , Eva Santolaria a Amaia Salamanca.

Španělsko je velmi rozmanité a není to jen země měst. A zdá se, že pandemie je jasnější než kdy jindy. S omluvou hudby cestovala zpěvačka Zahara po Galicii, Murcii, Teruelu a Jaénu, aby slyšela, jak jsou životy lidí, komunit a písní úzce propojeny.

V první epizodě zaznamenané v Nigránu (Pontevedra), která bude mít premiéru v únoru, uslyšíme o hrozných následcích požárů v roce 2017, ale také o příbězích solidarity a hrdinství, které sousedé žili, oceněné velmi zvláštním způsobem koncert Xoel López a Iván Ferreiro.

Sportovní informační kanál vznikl s posláním: doprovázet fanoušky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 52 týdnů v roce. V roce, který právě dokončil misi, se sportovními novinkami, kdy na planetě nebyl žádný sport. Svět se zastavil, ale #Vamos si zachoval svůj závazek vůči fanouškům.

Sportovci, vždy nepolapitelní pro média, to pochopili a půjčili si, jako nikdy předtím, dialog ze svých domovů. V roce 2021 #Vamos nadále roste díky novému polednímu zpravodajství a díky skvělým programům (El Partidazo, The Day After, Champions Night, The others, Informe, Vamos sobre Ruedas, Basket al día) byly konsolidovány a plně funkční. Vše ze studie Michaela Robinsona. Jeho odkaz nás doprovází každý den.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *